Airtel Packages Information

Dosti
Dosti package offer 10 seconds pulse:



Tarrif Plan

Dosti


On-Net

1.29 TK/ Min


Off-Net

1.29 TK/ Min


On-Net FnF

25 Paisa/ Min


Off-Net FnF

60 Paisa/ Min


No. of FnF

5


Pulse

10 second

Hoi Choi
Hoi Choi package offer 1 second pulse



Tarrif Plan


Hoi Choi


On-Net


99 Paisa/ Min


Off-Net


99 Paisa/ Min


On-Net FnF


30 Paisa/ Min


Off-Net FnF


60 Paisa/ Min


No. of FnF


1 second


Pulse




Adda
Adda package offer 10 seconds pulse:



Tarrif Plan

Adda


On-Net

16 Paisa/ Pulse


Off-Net

21 Paisa/ Pulse


On-Net FnF

6 Paisa/ Pulse


Off-Net FnF

13 Paisa/ Pulse


No. of FnF

8


Pulse

10 second

Super Adda 
Super Adda package offer 10 seconds pulse:



Tarrif Plan

Super Adda


On-Net

20 Paisa/ Pulse


Off-Net

20 Paisa/ Pulse


On-Net FnF

5 Paisa/ Pulse


Off-Net FnF

11 Paisa/ Pulse


Pulse

10 second

Shobai 
Shobai  package offer operators FnF calls:



Tarrif Plan

Shobai


On-Net

13 Paisa/ Pulse


Operator FnF

13 Paisa/ Pulse


Off-Net

21 Paisa/ Pulse


Pulse

10 second

Golpo 
Golpo package offer 10 seconds pulse:



Tarrif Plan

Golpo


On-Net

16 Paisa/ Pulse


Off-Net

16 Paisa/ Pulse


FnF

N/A


Pulse

10 second

Dolbol
Dolbol package offer community tarrif:



Tarrif Plan

Dolbol


On-Net

16 Paisa/ Pulse


Off-Net

21 Paisa/ Pulse


Dolbol Number

6 Paisa/ Pulse


Pulse

10 second

Kotha 
Kotha package offer 1 second pulse:



Tarrif Plan

Kotha


On-Net

16 Paisa/ Pulse


Off-Net

21 Paisa/ Pulse


FnF

N/A


Pulse

1 second

Bijoy 016 
Bijoy 016 package offer 1 second pulse:



Tarrif Plan

Bijoy 016


On-Net

7 Paisa/ Pulse


Off-Net

16 Paisa/ Pulse


FnF

N/A


Pulse

10 second

Foorti 
Foorti offers different rate in different time:



Tarrif Plan
Foorti


On-Net
6 Paisa/ Pulse (12am-3pm)
16 Paisa/ Pulse (3pm-12am)


Off-Net
13 Paisa/ Pulse (12am-3pm)
21 Paisa/ Pulse (3pm-12am)






FnF
N/A


Pulse
10 second

2 comments:

  1. সব গুলো এলোমেলো। ১০ সেকেন্ড পালস অরিজিনালি। আর কোন অন নেট অফ নেটের কাহিনী নাই।

    ReplyDelete